Krzysiek
MKTB
Linki
Lubelskie Towarzystwo CyklistówSklep Cyklo Lublin
Sklep Homemade Home
forumrowerowe.org
Tor Cartingowy Carmax Lublin
Archiwum bloga
- 2015, Kwiecień2 - 0
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty3 - 0
- 2015, Styczeń7 - 0
- 2014, Grudzień5 - 0
- 2014, Listopad1 - 0
- 2014, Październik1 - 0
- 2014, Wrzesień3 - 0
- 2014, Sierpień2 - 0
- 2014, Lipiec9 - 0
- 2014, Czerwiec3 - 0
- 2014, Maj4 - 0
- 2014, Kwiecień3 - 0
- 2014, Marzec12 - 1
- 2014, Luty4 - 0
- 2014, Styczeń2 - 0
- 2013, Grudzień9 - 2
- 2013, Listopad5 - 0
- 2013, Październik7 - 0
- 2013, Wrzesień5 - 0
- 2013, Sierpień14 - 3
- 2013, Lipiec20 - 5
- 2013, Czerwiec3 - 0
- 2013, Maj7 - 0
- 2013, Kwiecień3 - 0
- 2013, Marzec5 - 6
- 2013, Luty11 - 17
- 2013, Styczeń10 - 0
- 2012, Grudzień3 - 0
- 2012, Listopad2 - 3
- 2012, Październik6 - 0
- 2012, Wrzesień12 - 0
- 2012, Sierpień16 - 6
- 2012, Lipiec19 - 6
- 2012, Czerwiec13 - 6
- 2012, Maj17 - 0
- 2012, Kwiecień12 - 2
- 2012, Marzec11 - 2
- 2012, Luty13 - 0
- 2012, Styczeń8 - 1
- 2011, Grudzień14 - 11
- 2011, Październik5 - 0
- 2011, Wrzesień16 - 11
- 2011, Sierpień10 - 0
- 2011, Lipiec8 - 0
- 2011, Czerwiec2 - 0
- 2011, Maj13 - 6
- 2011, Kwiecień14 - 18
- 2011, Marzec11 - 17
- 2011, Luty1 - 0
- 2011, Styczeń6 - 6
- 2010, Grudzień3 - 0
- 2010, Listopad4 - 0
- 2010, Październik10 - 5
- 2010, Wrzesień13 - 4
- 2010, Sierpień5 - 3
- 2010, Lipiec19 - 23
- 2010, Czerwiec15 - 27
- 2010, Maj20 - 29
- 2010, Kwiecień5 - 11
- 2010, Luty9 - 13
- 2010, Styczeń8 - 7
- 2009, Grudzień6 - 8
- 2009, Listopad7 - 6
- 2009, Październik6 - 3
- 2009, Wrzesień12 - 6
- 2009, Sierpień21 - 25
- 2009, Lipiec15 - 10
- 2009, Czerwiec16 - 14
- 2009, Maj8 - 3
- 2009, Kwiecień16 - 3
- 2009, Marzec7 - 1
- 2009, Styczeń3 - 0
- 2008, Grudzień2 - 6
- 2008, Listopad4 - 3
- 2008, Październik8 - 10
- 2008, Wrzesień7 - 0
- 2008, Sierpień4 - 0
- 2008, Lipiec4 - 0
- 2008, Czerwiec4 - 2
- 2008, Maj3 - 0
- 2008, Marzec1 - 0
- 2008, Luty2 - 0
- 2008, Styczeń1 - 0
- 2007, Grudzień1 - 0
- 2007, Maj1 - 2
- 2007, Marzec1 - 3
- 2007, Luty1 - 0
- 2007, Styczeń1 - 0
- 2006, Marzec1 - 0
- 2006, Luty1 - 2
- 2006, Styczeń4 - 0
Wykres roczny
Wpisy archiwalne w miesiącu
Marzec, 2011
Dystans całkowity: | 225.00 km (w terenie 31.00 km; 13.78%) |
Czas w ruchu: | 10:22 |
Średnia prędkość: | 21.70 km/h |
Maksymalna prędkość: | 53.93 km/h |
Suma podjazdów: | 1180 m |
Maks. tętno maksymalne: | 156 (88 %) |
Maks. tętno średnie: | 140 (79 %) |
Liczba aktywności: | 7 |
Średnio na aktywność: | 32.14 km i 1h 28m |
Więcej statystyk |
- DST 31.50km
- Teren 3.00km
- Czas 01:30
- VAVG 21.00km/h
- VMAX 44.60km/h
- Temperatura 10.0°C
- Podjazdy 180m
- Sprzęt Centurion
- Aktywność Jazda na rowerze
Mała pętla
Sobota, 12 marca 2011 | Komentarze 0
Słońce wyciągnęło mnie z samego rana czyli... ok 11.oo :D.Dawno w siodle nie siedziałem to i plany na dzisiaj skromne: lekko i nie za długo, asfaltowo. I prawie tak było. Prawie bo po 9km skusiło mnie by skręcić w drogę łączącą trasę 747 z trasą Motycz-Wojciechów. Łącznik ma ok 3 km. Zaczyna się ok 100 metrowym odcinkiem polnym następnie zaczyna się 2 km dość szerokiej, "utwardzonej" drogi śródleśnej a pozostały odcinek to znowu droga wśród pól.
Już po pierwszym 100m polnym odcinku wiedziałem, że lekko nie będzie. Koła momentalnie oblepiły się czarną mazią.
Odcinek leśny łatwiej przejezdny bo tu słońce nie może do końca zajrzeć i spora część trasy jest jeszcze lekko zmarznięta.
łącznik między 747 i Sporniakiem© MKTB
skończył się las i pewniejsza nawierzchnia a zaczęła się breja. Tutaj jazda momentami stała się niemożliwa i musiałem trochę poczłapać per pedes z rowerem na ramieniu. Koła tak się zalepiały, że nie dało się prowadzić roweru
I gumy stały się gubsze... ;)© MKTB
z tyłu też nie lepiej ...© MKTB
Ostatnie 500 m w miarę twarde. W towarzystwie dwóch burków dotarłem do asfaltu w Sporniaku. Po twardym już nie chciały się ze mną ścigać :). Od tej pory tylko asfalt: Palikije, Miłocin, Motycz i do domu.
.