Krzysiek
MKTB
Linki
Lubelskie Towarzystwo CyklistówSklep Cyklo Lublin
Sklep Homemade Home
forumrowerowe.org
Tor Cartingowy Carmax Lublin
Archiwum bloga
- 2015, Kwiecień2 - 0
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty3 - 0
- 2015, Styczeń7 - 0
- 2014, Grudzień5 - 0
- 2014, Listopad1 - 0
- 2014, Październik1 - 0
- 2014, Wrzesień3 - 0
- 2014, Sierpień2 - 0
- 2014, Lipiec9 - 0
- 2014, Czerwiec3 - 0
- 2014, Maj4 - 0
- 2014, Kwiecień3 - 0
- 2014, Marzec12 - 1
- 2014, Luty4 - 0
- 2014, Styczeń2 - 0
- 2013, Grudzień9 - 2
- 2013, Listopad5 - 0
- 2013, Październik7 - 0
- 2013, Wrzesień5 - 0
- 2013, Sierpień14 - 3
- 2013, Lipiec20 - 5
- 2013, Czerwiec3 - 0
- 2013, Maj7 - 0
- 2013, Kwiecień3 - 0
- 2013, Marzec5 - 6
- 2013, Luty11 - 17
- 2013, Styczeń10 - 0
- 2012, Grudzień3 - 0
- 2012, Listopad2 - 3
- 2012, Październik6 - 0
- 2012, Wrzesień12 - 0
- 2012, Sierpień16 - 6
- 2012, Lipiec19 - 6
- 2012, Czerwiec13 - 6
- 2012, Maj17 - 0
- 2012, Kwiecień12 - 2
- 2012, Marzec11 - 2
- 2012, Luty13 - 0
- 2012, Styczeń8 - 1
- 2011, Grudzień14 - 11
- 2011, Październik5 - 0
- 2011, Wrzesień16 - 11
- 2011, Sierpień10 - 0
- 2011, Lipiec8 - 0
- 2011, Czerwiec2 - 0
- 2011, Maj13 - 6
- 2011, Kwiecień14 - 18
- 2011, Marzec11 - 17
- 2011, Luty1 - 0
- 2011, Styczeń6 - 6
- 2010, Grudzień3 - 0
- 2010, Listopad4 - 0
- 2010, Październik10 - 5
- 2010, Wrzesień13 - 4
- 2010, Sierpień5 - 3
- 2010, Lipiec19 - 23
- 2010, Czerwiec15 - 27
- 2010, Maj20 - 29
- 2010, Kwiecień5 - 11
- 2010, Luty9 - 13
- 2010, Styczeń8 - 7
- 2009, Grudzień6 - 8
- 2009, Listopad7 - 6
- 2009, Październik6 - 3
- 2009, Wrzesień12 - 6
- 2009, Sierpień21 - 25
- 2009, Lipiec15 - 10
- 2009, Czerwiec16 - 14
- 2009, Maj8 - 3
- 2009, Kwiecień16 - 3
- 2009, Marzec7 - 1
- 2009, Styczeń3 - 0
- 2008, Grudzień2 - 6
- 2008, Listopad4 - 3
- 2008, Październik8 - 10
- 2008, Wrzesień7 - 0
- 2008, Sierpień4 - 0
- 2008, Lipiec4 - 0
- 2008, Czerwiec4 - 2
- 2008, Maj3 - 0
- 2008, Marzec1 - 0
- 2008, Luty2 - 0
- 2008, Styczeń1 - 0
- 2007, Grudzień1 - 0
- 2007, Maj1 - 2
- 2007, Marzec1 - 3
- 2007, Luty1 - 0
- 2007, Styczeń1 - 0
- 2006, Marzec1 - 0
- 2006, Luty1 - 2
- 2006, Styczeń4 - 0
Wykres roczny
Wpisy archiwalne w miesiącu
Sierpień, 2009
Dystans całkowity: | 666.50 km (w terenie 201.00 km; 30.16%) |
Czas w ruchu: | 30:59 |
Średnia prędkość: | 21.51 km/h |
Maksymalna prędkość: | 54.44 km/h |
Suma podjazdów: | 2958 m |
Maks. tętno maksymalne: | 190 (107 %) |
Maks. tętno średnie: | 176 (99 %) |
Liczba aktywności: | 21 |
Średnio na aktywność: | 31.74 km i 1h 28m |
Więcej statystyk |
- DST 6.00km
- Czas 00:25
- VAVG 14.40km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Dania - ułatwienia dla rowerzystów
Sobota, 1 sierpnia 2009 | Komentarze 7
Rowerzyści w Danii jak wszyscy wiedzą mają łatwe życie, głównie dzięki rozbudowanej sieci ścieżek. Są także inne ułatwienia. W okolicach centrum można spotkać takie znaki...zielona fala© MKTB
trzeba trzymać ok. 20km/h i mamy "zieloną falę". Dodatkowo takie znaki są namalowane na ścieżkach.
Na większości ulic jednokierunkowych znajdziemy taki znak:
nie dotyczy rowerów© MKTB
tak, tak bardzo czesto jadąc samochodem ulicą jednokierunkową możemy spotkać rowerzystę jadącego "pod prąd" i okazuje się, że mu wolno :)
ślepa ? nie dla rowerów :)
ślepa ? nie dla rowerów :)© MKTB
jeżeli jest możliwość przejazdu to jest taka informacja. Jest ona wbrew pozorom istotna bo wiekszość Duńczyków porusza sie na rowerach miejskich więc nie mają takich możliwości pokonywania przeszkód terenowych jak my na góralach :)
Pewnie znajdę coś jeszcze ;)
.
.
Kategoria Bla bla, Foto, Za granicą